Svar på ofte stillede spørgsmål
Her kan du finde svar på nogle af de ofte stillede spørgsmål, vi tit får.
Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål her – så er du altid velkommen til at skrive til os på mail@fruc.dk
Så vil vi svare på dine spørgsmål, så hurtigt det er muligt.
Du kan også kontakte os på telefon fra mandag til fredag mellem kl. 9:00 og 15:00 på telefon 2750 1100
Hvorfor får jeg ikke mails, nyhedsbreve, mm. fra jer?
Det kan skyldes, at du ikke har givet samtykke til, at vi må sende dig mails, nyhedsbreve, mm.
Når du tilmelder dig et arrangement eller køber et kursus hos, får du samtidig med mail, hvor du skal give afgive samtykket.
Hvis du ikke afgiver samtykke, så får du ikke de mails, vi sender ud med tips, tricks og konkurrencer, du kan være med i.
Hvordan kommer jeg ind på kursusplatformen?
Du kan komme ind på vores kursusplatform ved at klikke øverst til højre i menuen på hjemmesiden eller her
Når du kommer over på vores kursusplatform, bliver du mødt af muligheden for at logge ind.
Klik på Log ind
Indtast din mailadresse, du brugte ved købet.
Du modtager nu en 6-cifret engangskode på din mail.
Hvis den ikke ligger i din indbakke, så tjek din spam mappe eller mappen for uønsket post.
Indtast den 6-cifrede kode du fik på mail
Hvis du ikke har fået koden i din indbakke, så prøv evt. at opdatere indbakken og se om den kommer. Og tjek gerne din spam mappe eller mappen for uønsket post.
Hvis du stadig ikke modtager nogen kode på mail, så skriv til os på mail@fruc.dk – så hjælper vi gerne videre.
Husk kode er kun gyldig i 15 minutter fra det øjeblik, du har bedt om at få den.
Når du er logget ind, får du en oversigt over de onlinekurser, arrangementer og abonnementer du har købt eller tilmeldt.
Når du fx klikker “Online kurser (2)“, får du vist hvilke kurser du har adgang til.
Derefter klikker du nedenfor på det kursus, du ønsker at arbejde med.
Hvis du ønsker at købe andre af vores produkter, kan du se mere under “Indhold på syværelset”
Jeg får ikke tilsendt engangskoder på min mail
Får du ikke nogen engangskoder fra os kan det skyldes flere ting.
- Hvis du har købt kursus hos os med Mobilepay, så tjek om den mailadresse, du har registreret hos Mobilepay, er den samme, som den du bruger til daglig. Når du betaler med Mobilepay, så får vi automatisk de oplysninger om dig, du har registreret der.
- Tjek mappen med uønsket post eller spam.
Hvis du stadig ikke modtager mails med engangskoder, så skriv en mail til os på mail@fruc.dk. I den forbindelse skal vi vide, hvilken mailadresse du bruger, så vi kan kigge ind i maskinrummet for at se, hvad der er sket.
Hvilken form for betaling modtager I?
Når du køber ved os, har du følgende betalingsmuligheder:
- Kort betaling
- MobilePay
- Google Pay
- Apple Pay
Min betaling bliver afvist eller melder fejl, når jeg køber
Hvis du oplever at din betaling bliver afvist, så skal du kontakte din bank omkring dette. Det er altid din bank eller Nets, som afvisningen kommer fra.
Husk at dit kort skal være tilmeldt 3D secure betaling med MitId, for at du kan handle på Internettet. Du kan tilmelde dit kort hos Nets på denne adresse: https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx
Hvis du stadig oplever at din betaling bliver afvist, skal du stadig kontakte din bank, da afvisningen kommer fra banken eller Nets.
Øvrige spørgsmål
Mangler du stadig svar på spørgsmål, som siden her ikke kunne hjælpe med. Så er du meget velkommen til at kontakte os. Send gerne en mail, så svarer vi på den, så hurtigt det er muligt.